lauantai 26. elokuuta 2023

Korok on välil kovin rasittava

Hellou! 

Tänään päivä alkoi oikein kivasti. Heräsin klo 10 aikoihin. Mikalla oli tänään hoitoneuvottelu ni sil oli vapaata koulusta. Ei siis tarvinnut herätä niin aikaisin tänään. Päätin kokeilla uudenlaista aamupalaa. Eli kreikkalaista jogurttia ja marjoja. Laitoin myös vähän pähkinöitä sekaan. Oli kyl hyvää!!!


Mulla oli sit aspan kotikäynti klo 11. Tuli ihana ohjaaja tänään. Hänen kanssa on niin helppo puhuu kaikesta. Me ei oikeestaan tehty mitään, juteltiin vaan. Se oli mitä siihen hetkeen kaipasin. Aspan ohjaajat on tosi kivoja! Tää joka tänään kävi ei siis ole mun oma ohjaaja. Vielä! Me kummatkin toivotaan että hänestä tulis mun omaohjaaja ku meil synkkaa niin hyvin. Se tulis yhden toisen tilalle. On sekin kiva mut tän kans on vaan niin luontaista työskennellä. Mul on siis yhteensä kolme omaohjaajaa. 

Mika oli siis kotikäynnin ajan makkarissa. Sit ku ohjaaja oli lähtenyt, mä menin makkariin. Korok oli ollu koko käynnin ajan Mikan kanssa makkarissa. Se oli jotenki ihmeellisesti päässyt vaatekaapin oven päälle.


Sit hengailtiin Mikan kans olkkarissa ja lähdettiin ajelee polii kohti klo 13.40 aikohin. Aika oli klo 14 siis. Odoteltiin siinä odotussalissa joku kymmenisen minuuttia. Mikan omahoitaja ei jostain syystä päässyt paikalle, mutta lääkäri oli tosi kiva. Mä esittelin itseni Mikan kihlattuna ja sanoin että tulen mukaan jos vaan sopii. Lääkäri sanoi että sopii hänelle jos Mikalle sopii. No sopi tietty. Ja aluksi sovittiin että mun läsnäollessaki saa puhuu ihan kaikesta. Oli kyl oikein hyvä hone. Lääkäri kyseli mun näkökantaa melkein joka asiaan. Ja sit lopputulemana Mika sai just sen avun mitä tartti. Eli sai lähetteen ADHD-tutkimuksiin. Olis kyllä hienoa että sais lääkkeen siihen mikäli nyt se todetaan. Näin saa tarvitsemansa avun! Ja siis pakko mainita, että on eka kerta kun olen honessa omaisen roolissa. Yleensä mä oon se asiakas/potilas.

Sit ajettiin kotiin. Tai mä heitin Mikan kotiin ja menin laittaa bensaa autoon. Mika laittoi eilistä ruokaa lämpiämään sillä aikaa. Meil oli siis kanapastaa. Siihen tuli kanaa, currya, rakuunaa, ruoka ja dippi koskenlaskijaa, makuina chili ja jalapeno-cheddar ja sit siihen tuli myös maitoa ja ananasta. Se oli oikeesti ihan törkeen hyvvveliiniä. Katottiin syyessä sarjaa nimeltään "Hate thy neighbour". Se saa mut välillä provosoitumaan ku mua ärsyttää se kaksinaismoralismi ja tekopyhyys. Mutta kannattaa kattoa. Oikein puhuva sarja on kyllä!

Sit kello tuli puol viis ja mun piti hakee Krista ollikkalasta ja viedä bussiasemalle. Oltiin vähän ajoissa asemalla ni Krista venaili siin autossa sen hetken. Jutskailtiin kaikkee siinä. Oli oikein mukavaa. Sit Kristan bussi tuli ja mä ajoin kotiin.

Jossain kohtaa päivää Anni laittoi viestiä että on tulossa Saloon porukoille viikonlopuksi ja me päätettiin nähdä. Ei oltu siis johonki kuukauteen nähty ku Anni muutti Loimaalle. Oli kyl ihana nähdä. Puhuttiin taas ummet ja lammet. Anni on niin ihana ihminen. 💖💖💖 Meillä bondaa niin hyvin. Tiietään toistemme olot kun meil on paljon samoja juttuja. Hengailtiin pari tuntia shellillä meijän vakkari paikoilla. Vähän peeämmää ja redbullia juotiin. 

Sit taas takas himaan. Mika teki meil makrillileivät iltapalaksi. Katottiin American Dadiä syödessä. Sen jälkeen tulin kirjoittamaan tätä. Ja on kyl ollu hankalaa kun Korok on niin levottomalla tuulella. Se kiipes makkarissa olevan korkean hyllyn päälle. Sen päällä on kaikkii Mikan figuureita ja Korok tiputteli niitä sieltä yksitellen. Ja mä en yllä ottaa sitä alas. Mika on pari kertaa tullut siirtämään sen alas. Menee kyllä hermot tohon kissaan. Silti se on niiin söpö ja rakas! 

Mut jooo. Huomenna ohjelmassa entisen opettajan tapaaminen. Ja nyt ajattelin ehkä hetken pelata Simssii, jos jaksan. Ja sit nunnumaan. Mut ei mul sit muuta eli: Kiitti mmmmmmmmmo!!!



1 kommentti:

  1. Se on hyvä,että apua saa kun sitä hakee. Jokapaikassa niin ei välttämättä ole.

    VastaaPoista

Risut ja ruusut